تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

آژانس مسافرتی فهیم گشت متخصص در برگزاری انواع تور های خارجی و تورهای داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا شامل تور تایلند, تور پوکت , تور پاتایا , تور بانکوک , تور هندوستان , تور ارمنستان , تور گرجستان , تور اروپا , تور دبی , تور مالزی , تور مالدیو , تور طبیعت گردی , تور ایرانگردی , تور مشهد و تور کیش می باشد. فهیم گشت همچنین خدمات دیگری شامل خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط, رزرو هتل , اخذ ویزا , اقامت در هتل های لوکس , خرید بلیط از ایرلاین های داخلی و خارجی , تورهای ارزان , تورهای لحظه آخری و ...را نیز ارائه می کند.

بایگانی
پیوندها

تور تایلند و گشت روی رودخانه چائوپرایا

تور تایلند بهترین فرصت برای بازدید از دیدنی های بانکوک و تایلند از جمله رودخانه چائو پرایا می باشد. در برنامه سفر آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورتایلند بازدید از این رودخانه زیبا لحاظ شده است. 

تور تایلند و  رودخانه چائو پرایا با فهیم گشت

 تایلند به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و گردشگری مثل دریا ، سواحل زیبا , کوهستان ها، جنگل ها، تاریخ کهن , فرهنگ غنی , ارزان بودن مخارج زندگی , تنوع غذا و ...  بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.

رودخانه چائو پرایا قلب بانکوک 

بانکوک به دلیل وجود رودخانه چائو پرایا در میان اروپاییان به ونیز شرق معروف شده است زیرا علاوه بر اینکه این رودخانه از میان شهر بانکوک می گذرد کانال های زیادی نیز دارد که به این رودخانه می رسند. 

در اطراف رودخانه پر از آلاچیق های چوبی است. هتل ها و آپارتمانهای سر به فلک کشیده و کلیسا و معابد بی نظیر از دیگر مواردی است که اطراف این رودخانه زیبا قرار  گرفته است. رستوران ها و کافه های دنج , فروشگاه های زیبا در اطراف رودخانه زیبایی دوچندانی به فضای آن بخشیده است.  فروشندگان زیر این آلاچیق های حصیری سوپ نودل و ماهی سرخ شده برای کارگران اسکله سرو می کنند و مسافران و گردشگران نیز می توانند زیر این آلاچیق ها به استراحت بپردازند. ترکیبی از آرامش و شلوغی، زندگی مدرن و سنتی، مذهبی و غیر مذهبی , بومی و خارجی باعث می شود که سفر به چائوفرایا سفری دیدنی , خاطره انگیز و لذت بخش در تایلند باشد.


تور تایلند ارزان و بازدید از رود چائو پرایا


پنج خط قایقرانی و اسکله، تحت نظارت شرکت قایقرانی اکسپرس چائوپرایا به نامهای "خط محلی"، "نارنجی"، 

"زرد"، "آبی"، و "سبز-زرد" وجود دارد که به منظور جابجایی مسافران از ساعت 6:00 تا 19:30 فعالیت می 

کنند که هر کدام با پرچم رنگی شان شناسایی می شوند.


تور تایلند نوروز, تور تایلند ارزان , فهیم  گشت


پیشینه چائو پرایا

خاک حاصلخیز و انواع ماهی که از این رودخانه گرفته می شود آن را به بهترین مکان برای سکونت تبدیل کرده است. از این رو مهاجرین که برای اولین بار به این منطقه آمدند این محل را برای زندگی انتخاب کردند. 

بعدها شاه تاکسین پس از سقوط آیوتایا به برمه، پایتخت خود را در حاشیه غربی چائوپرایا بنا کرد که به تنبوری معروف می باشد.

در سال 1782 پادشاه راما اول، در حاشیه شرقی رودخانه چائو پرایا، بانکوک مدرن را  تاسیس کرد و در آنجا زیباترین معابد جهان را احداث نمود. که به جذابیت های این منطقه افزوده است. نویسندگان برجسته غربی مثل موآرد، کونارد و کوارد، چائو فرایا را به عنوان یکی از نقاط مورد علاقه خود یاد می کنند.

پادشاه رامای اول، چائو پرایا را رودخانه پادشاهان نامگذاری کرد .. نه تنها به خاطر تاریخ غنی، بلکه به خاطر جابجایی بیش از 50000 نفر در روز، شاهرگ حیاتی بانکوک به شمار می رود.


تور تایلند و گشت رودخانه چائوپرایا با فهیم گشت


یکی از بهترین تفریحات در تایلند صرف شام در کشتی بر روی رودخانه چائو پرایا است. سفری شبانه روی رودخانه را آغاز کنید و شام را نیز در کشتی بر فراز آب های سرد رودخانه میل نمایید.  کشتی های باربری نیز از طریق این رودخانه به جابه جایی کالاها و محموله های خود مشغول می شوند.

برای گشت و گذار روی رودخانه چائوپرایا کافیست از قایق هایی که هر 30 دقیقه یک بار حرکت می کنند استفاده کنید و با پرداخت 150 بات سفری مهیج روی رودخانه را آغاز کنید و از جاذبه های رودخانه نهایت استفاده را ببرید. 


تور تایلند تابستان و گشت روی رود چائو پرایا

آژآنس مسافرتی فهیم گشت تحت نظارت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی ایران فعالیت می کند این آژانس با ارائه بهترین خدمات و با قیمت بسیار مناسب و پاسخ گویی به نیازها و سوالات مشتریان سعی در جلب رضایت آنها نموده است. ارائه تورهای خارجی و داخلی، رزرو تور با قیمت مناسب، رزرو هتل متناسب با درخواست مشتریان، ساپورت مسافران تا زمان برگشت، بیمه مسافرتی , گشت های شهری از جمله خدماتی هستند که ما در فهیم گشت انجام می دهیم. 

تور تایلند با فهیم گشت و رزرو هتل

09381260496

02177941900

fahimgasht.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی