تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

آژانس مسافرتی فهیم گشت متخصص در برگزاری انواع تور های خارجی و تورهای داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا شامل تور تایلند, تور پوکت , تور پاتایا , تور بانکوک , تور هندوستان , تور ارمنستان , تور گرجستان , تور اروپا , تور دبی , تور مالزی , تور مالدیو , تور طبیعت گردی , تور ایرانگردی , تور مشهد و تور کیش می باشد. فهیم گشت همچنین خدمات دیگری شامل خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط, رزرو هتل , اخذ ویزا , اقامت در هتل های لوکس , خرید بلیط از ایرلاین های داخلی و خارجی , تورهای ارزان , تورهای لحظه آخری و ...را نیز ارائه می کند.

بایگانی
پیوندها

تور تایلند و آشنایی با وات فو

تور تایلند شما را با قدیمی ترین و زیباترین معبد تایلند یعنی وات فو آشنا می کند.


تور تایلند و آشنایی با معبد وات فو بانکوک


 کشور تایلند مملو از معابد و مکان های مذهبی است که در این میان وات فو  جذابیت خاصی دارد که به خاطر حضور مجسمه بودای خفته در این معبد است. معبد وات فو به دست پادشاه رامای دوم ساخته شده است. 


تور تایلند و معبد وات معبد بودای خفته

وات فو

وات فو یا معبد بودای خوابیده یکی از معابد زیبای بخش کهن شهر بانکوک و از جاذبه های دیدنی تایلند است. وات فو، معبد بودای خوابیده (Wat Pho) (معبد بودای خفته) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند به حساب می آید.


تور تایلند با هزینه ارزان در فهیم گشت


در این معبد مجسمه غول پیکر بودای خوابیده‌که ۴۶ متر طول دارد‌، قرار دارد و به همین دلیل نیز مشهور و معروف است. وات فو در فاصله کوتاهی از گراند پالاس قرار دارد و درست رو به روی رود وات آردن بنا شده است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی همه این بناهای زیبا را یکجا بازدید کنید.


تور تایلند ارزان قیمت و بازدید از معبد وات فو

وات فو یا معبد فو جز اولین معابد سلطنتی در زمان خود بوده که بیش از 1000 مجسمه با داستان های مختلف در خود جای داده است . معروف ترین مجسمه درون معبد نیز همان بودای خوابیده با روکش طلاست که توریست های زیادی از سراسر دنیا برای دیدنش به تایلند سفر می کنند. این مجسمه وجه تمایز اصلی معبد وات فو و برای نمایش سلوک بودا به نیروانا ساخته شده است. چشم ها و پاهای این مجسمه با مروارید تزیین شده اند. همچنین روی پاها 108 ویژگی فاخر بودا و نشان ایمان واقعی حک شده است. این حکاکی های مرواریدی روی طلا، جذابیت اصلی این مجسمه غول پیکر را رقم زده اند.پیکربندی نیلوفر آبی به این مجسمه نماد خلوص و زیبایی است. 


تور تایلند بانکوک تابستانی با فهیم گشت


علاوه بر اینکه معبد فو شامل گنجینه های دیدنی و ارزشمندی است یک مرکز درمانی توسط  روش های مدیتیشن و ماساژ سنتی نیز می باشد.این معبد مرکزی ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی تایلند می باشد.در این معبد سنتی تایلندی می توانید از یک ماساژ تایلندی هم لذت ببرید. این معبد در جنوب مجموعه گرند پالاس یا کاخ بزرگ و با فاصله کمی از آن قرار دارد. بنابراین در مدت زمان کوتاهی می توانید معبد وات فو, کاخ گراند پالاس و رودخانه آردن را تماشا کنید. 


تور بانکوک تایلند , قیمت تور تایلند ارزان


قیمت بلیط این معبد ۱۰۰ بات است. این معبد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۰۰ باز می باشد.

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تور تایلند ارزان قیمت و درعین حال لوکس و متنوع آماده است تا خدمات خود را شامل گشت شهری در بانکوک , پوکت و پاتایا ارائه دهد همچنین بیمه مسافرت, رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط از ایرلاین های معتبر همچون قطر ایر و ماهان ایر, رزرو هتل , اخذ ویزا , سیم کارت رایگان , اقامت در هتلهای لوکس و ... از دیگر خدمات فهیم گشت است. انواع تورهای خارجی اعم از تور ارمنستان , تور اروپا , تور ترکیه , تور دبی و .. , تورهای داخلی شامل تور مشهد و تور کیش, تورهای لحظه آخری و تورهای مناسبتی را از ما در فهیم گشت بخواهید. کافیست با ما در تماس باشید.


وات فو تایلند در تور تایلند فهیم گشت



09381260496


02177941900


fahimgasht.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی