تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

آژانس مسافرتی فهیم گشت متخصص در برگزاری انواع تور های خارجی و تورهای داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا شامل تور تایلند, تور پوکت , تور پاتایا , تور بانکوک , تور هندوستان , تور ارمنستان , تور گرجستان , تور اروپا , تور دبی , تور مالزی , تور مالدیو , تور طبیعت گردی , تور ایرانگردی , تور مشهد و تور کیش می باشد. فهیم گشت همچنین خدمات دیگری شامل خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط, رزرو هتل , اخذ ویزا , اقامت در هتل های لوکس , خرید بلیط از ایرلاین های داخلی و خارجی , تورهای ارزان , تورهای لحظه آخری و ...را نیز ارائه می کند.

بایگانی
پیوندها

تور تایلند در لحظه آخر و آشنایی با وات آرون شگفت انگیز

تور تایلند آژانس مسافرتی فهیم گشت قصد دارد شما را در این سفر با اماکن دیدنی تایلند آشنا نماید. یکی از از این اماکن دیدنی و جذاب وات آرون است. 

با شرکت در تور تایلند فهیم گشت می توانید  از معبد وات آرون بازدید نمایید. 

تور تایلند ارزان و معبد وات آرون با فهیم گشت

وات آرون: 

وات در زبان تایلندی به معنی معبد است. در تایلند هزاران وات یا معبد وجود دارد. وات آرون یکی از مهم ترین و جذاب ترین و در عین حال باستانی ترین معابد در تایلند است. 

معبد آرون یا وات آرون که یک معبد بودایی است، در محله وات چانگ در غرب رودخانه چائو پرایا قرار دارد، نام این معبد از نام خدای هندو آرونا گرفته شده است. آرونا خدایی است که اغلب به صورت اشعه‌ های خورشید در حال طلوع توصیف می‌شود.

قرار گرفتن این معبد در کنار رودخانه علاوه بر زیبایی معماری با شکوه معبد، مناظر اطراف رودخانه نیز جلوه زیبایی به این مکان بخشیده است. وات آرون با نام معبد سپیده دم یا معبد سحر نیز شناخته می شود اما برخلاف اسمش در هنگام غروب آفتاب و شب هنگام منظره خیره کننده و بسیار چشمگیری از خود نشان می دهد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. منظره معبد در شب هنگام یا در هنگام غروب خورشید از سمت شرقی رودخانه بسیار زیباست.


وات آرون در گشت شهری تور تایلند فهیم گشت


ساختمان وات آرون : 

این معبد دارای چهار برج بلند و یک برج مرکزی است که مهم ترین خصوصیت معماری این بنا می باشد. ارتفاع برج مرکزی بین 66 تا 86 متر تخمین زده شده است. که نظرات در این مورد متفاوت است.

گرداگرد پایه برج ها نیز مجسمه های سربازان باستانی چینی و حیوانات گوناگون را می توان مشاهده کرد. بر روی تراس دوم، چهار مجسمه از ایندرا، خدای هندی، سوار بر اِراوان، فیل اسطوره ای، قرار دارند. در کنار ساحل شش عمارت به سبک چینی ساخته شده از سنگ گرانیت بنا شده اند که پل هایی برای پیاده نمودن قایق سواران دارند.

از دیگر خصوصیات وات آرون استحکام و شکوه بالای آن است. ساختمان این معبد نیز رنگی است.


تور تایلند , تورتایلند و وات آرون , فهیم گشت


از طریق پله های معبد می توانید به بالاترین نقطه معبد بروید. در طول مسیر نیز می توانید انواع مجسمه های حیوانات مختلف و مجسمه سربازان چینی را نیز ببینید. مجسمه طلایی بودا در سالن اصلی قرار دارد. که آن را نیز می توانید مشاهده نمایید. 

معبد آرون اگر چه یکی از جاذبه های توریستی بانکوک محسوب می شود، اما در واقع این مبعد یکی از بزرگترین مکان های مذهبی برای مردم تایلند است. به همین دلیل تنها با لباس رسمی بلند می توانید وارد این معبد شوید. اگر چنین لباسی ندارید می توانید یک چنین لباسی را از اطراف معبد اجاره کنید. 

گفته می شود که در ساخت این معبد از بقایای یک کشتی که در دریاچه روبروی این معبد غرفه شده است استفاده شده است. 


تور تایلند بانکوک ارزان در فهیم گشت


تاریخچه معبد آرون : 

معبدی بودایی در مکان فعلی از زمان پادشاهی آیوتایا (۱۳۵۱–1767) وجود داشته است و پس از ساخت و ایجاد روستای بنگ ماکوک، وات ماکوک نام گرفت. بنا بر اسناد شاهزاده مورخ دامرونگ راجانوبهاب، وات آرون در نقشه‌های فرانسوی در طی سلطنت شاه نارای (۱۶۵۶–1688) دیده می‌شود

وات آرون در قرن ۱۷ وجود داشته است اما مناره های منحصر به فرد آن، در اوایل قرن ۱۹ و در طی جنگ شاه راما دوم ساخته شده است. 

در سال 1768 پادشاه تاکسین در هنگام تمام شدن طلوع خورشید، بعد از مبارزه با آیوتایا به این معبد می آید، زمان ورود او به این معبد در هنگام اتمام طلوع خورشید بوده است، او بعد ها اسم این معبد را به وات چانگ-معبد سپیده دم تغییر داد، او پایتخت جدید خود را در نزدیگی این معبد قرار داد. اما پس از تاکسین جانشین وی راما اول پایتخت را به کاخ بزرگ انتقال داد، این معبد در زمان پایتخت بودن حاوی مجسمه های بوداها و مجسمه زمردین بوده است.

تا مدتی طولانی معبد آرون متروکه باقی مانده بود در این زمان به دستور راما دوم معبد مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و ساختمان پاگودا تا ۷۰ متر گسترش و همچنین نام آن به وات آرون راچاتراما تغییر یافت. 

در طی سلطنت راما سوم، ارتفاع برج اصلی به ارتفاع شگفت انگیز ۶۷ متر افزایش یافت که برج معبد را به بلندترین ساختمان بانکوک بدل کرد. شاه رامای سوم به عنوان نماینده هنر و معماری، بازسازی ساختمان را با آرایش و تزئیناتی از قطعات درخشان و کوچک چینی بر روی بنا به پایان رساند. پس از آن نام معبد دوباره به وات آرون راتچاوارارام تغییر کرد.

در بین سال های 1824 تا 1851 در زمان سلطنت رامای سوم، علاوه بر گسترش فضای معبد، مناره های آن توسط کاشی های چینی، مرمت شد تا در هنگام طلوع و غروب خورشید، تابندگی بسیار زیادی را به این معبد بدهد. 


تور تایلند با فهیم گشت ارزان و لوکس و بازدید از وات آرون


دسترسی به وات آرون

همان طور که گفته شد، وات آرون واقع در ساحل غربی رودخانه چائو پرایا است. بنابراین شما می‌توانید از طریق خیابان آرون آمارین (Arun Amarin) یا با قایق از اسکله تا تین (Tha Tien Pier) در نزدیکی وات فو به معبد آرون بروید. 

قایق‌های سریع اسکله‌ی تا تین در گوشه جنوب غربی قصر بزرگ بانکوک یا وات فرا خاو است و به صورت مورب در مقابل وات آرون قرار می‌گیرد. این اسکله تعداد زیادی قایق دارد و به صورت مداوم رفت و آمد دارند.

شما به راحتی از هر اسکله‌‌ای با قایق‌های تند رو در کناره رود چائوفرایا می‌توانید به اسکله تا تین برسید.

همچنین این اسکله با تاکسی به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد.

با استفاده از اتوبوس‌های عمومی ۱، ۲۵، ۴۴، ۴۷، ۶۲ و ۹۱ که در جاده ماهارات توقف می‌کنند، می‌توانید به اسکله تا تین برسید.


تور تایلند با فهیم گشت با خدمات ارزان قیمت



آدرس دقیق معبد آرون :  تایلند، بانکوک، تونبوری، خیابان آرون امارین ، جاده وانگ دوئم ۱۵۸

برنامه های مناسبتی معبد آرون: بین ماه های اکتبر و مه در این معبد، با نور و موسیقی برنامه های زنده اجرا میشود.

ساعت کاری معبد وات آرون برای بازدید گردشگران از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ می باشد.

دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک به وات آرون: وات فو، وات فرا خاو، موزه ملی، شهر  چینی و منظقه Banglamphu است که می‌توانید در یک روز به بازدید چند مکان بپردازید.

ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت در تور تایلند خدماتی چون ترانسفر، بلیط رفت و برگشت، بن تخفیف از رستوران های ایرانی طرف قراداد، سیم کارت و بیمه مسافرت را ارائه می کنیم . همچنین در زمینه خرید بلیط , رزرو بلیط, رزرو هتل و سایر موارد نیز می توانید با ما در تماس باشید. 


تور تایلند بانکوک در هتلهای لوکس با فهیم گشت


کلیه اطلاعات لازم در زمینه تور تایلند اعم از ویزای تایلند , آب و هوای تایلند , اماکن دیدنی تایلند , توصیه های بهداشتی تایلند , توصیه های پولی و گمرکی تایلند , غذاهای تایلند  و گشت های شهری تایلند را ما در اختیار شما قرار می دهیم. 

کافیست با ما در تماس باشید

09381260496


02177941900


fahimgasht.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی