تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

تور تایلند، تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک در آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای خارجی اعم از تور تایلند همراه با خدمات متمایز و ارزان

آژانس مسافرتی فهیم گشت متخصص در برگزاری انواع تور های خارجی و تورهای داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا شامل تور تایلند, تور پوکت , تور پاتایا , تور بانکوک , تور هندوستان , تور ارمنستان , تور گرجستان , تور اروپا , تور دبی , تور مالزی , تور مالدیو , تور طبیعت گردی , تور ایرانگردی , تور مشهد و تور کیش می باشد. فهیم گشت همچنین خدمات دیگری شامل خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط, رزرو هتل , اخذ ویزا , اقامت در هتل های لوکس , خرید بلیط از ایرلاین های داخلی و خارجی , تورهای ارزان , تورهای لحظه آخری و ...را نیز ارائه می کند.

بایگانی
پیوندها

تور تایلند در آژانس مسافرتی فهیم گشت و بازدید از بازار چاتوتاک تایلند 

تور تایلند دریچه ای به سوی جاذبه ها و دیدنی های تایلند به روی شما باز می کند. ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت در این جا قصد داریم به معرفی یکی از بهترین مراکز خرید تایلند ، یعنی بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک بپردازیم. این بازار بزرگترین بازار آخر هفته در تایلند است که در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزارر  می شود. چاتوتاک یکی از مشهورترین بازارهای خیابانی در جهان است و یکی از دیدنی های جالب توجه و پر بازدید گردشگران تایلند است.


تور تایلند و بازدید از بازار چاتوچاک


این بازار در خیابان (Phahon Yothin) واقع شده است. یکی از برنامه های مهیج در تور تایلند می تواند بازدید از این بازار و مرکز خرید تایلند باشد. بازار چاتوچاک همانند بازار جمعه ایرانی ها در روزهای تعطیل و در آخر هفته برگزار می شود. مردم انواع کالاهای محلی خود شامل انواع میوه های گرمسیری، سبزیجات، صنایع دستی، نقاشی، سرامیک، پوشاک، لوازم منزل، اسباب بازی، و حیوانات خانگی را در این بازار خرید و فروش می کنند.


تور تایلند بانکوک و بازدید از بازار چاتوچاک


بازار چاتوتاک با بیش از پانزده هزار غرفه در محیطی به اندازه ۳۵۰ هزار متر مربع برپا شده است و  روزانه 200 هزار نفر از آن بازدید می نمایند این بازار بیش از 8 هزار مغازه دارد.

انواع مختلف اجناس ارزان قیمت را می توان در این بازار یافت.  محصولات بومی نظیر زیرپایی بامبو، لامپ و دیگر وسایل خانگی و صنایع دستی و عتیقه جات و اشیای هنری و گیاهان دارویی و تزیینی از جمله کالاهای پرفروش در این بازار  است. قیمت مناسب این اجناس و نیز قیمت مناسب پوشاک, این مکان را به مرکز خرید مناسبی برای سوغاتی های جالب اما ارزان قیمت تبدیل نموده است.


بازار چاتوچاک در تور تایلند


علاوه بر خرید که هدف اصلی از گردش در این بازار است گشت در میان فروشندگان و عمده فروشان در بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک Chatuchak جذابیت زیادی برای توریست‌ها و گردشگران دارد. بزرگی این بازار و تنوع موجود در آن همه را متحیر میکند.هر مسافر با هر قصد خریدی که دارد وارد بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک شود قطعا به خواسته ی خود میرسد.

لیست اجناسی که با قیمت مناسب و به عنوان حراج ارائه میشوند از قرار زیر است:

  •          پوشاک و لوازم جانبی آن
  •          صنایع دستی
  •          سفال و سرامیک
  •          مبلمان ودکوراسیون خانه
  •          غذا و نوشیدنی
  •          گل و گیاه و لوازم باغداری
  •          هنر و گالری
  •          حیوانات خانگی و لوازم مربوط به آنها
  •          کتاب
  •          اجناس آنتیک و کلکسیونی
  •          لباس‌های دست دوم

تور تایلند و دیدنی های بانکوک اعم از بازار چاتوچاک


خرید از بازار چاتوتاک می تواند بسیار هیجان انگیز باشد اگر مهارت چانه زنی را نیز بلد باشید می توانید با قیمت بسیار مناسب خرید خوبی را داشته باشید.

بهترین مسیر برای رفتن به بازار آخر هفته چاتوتاک

نگران مسیر و پیدا کردن راه برای رفتن به بازار چاتوچاک نباشید.می‌توانید سوار مونوریل (BTS) شوید و در ایستگاه Mo Chit پیاده شوید و از خروجی شماره 1 خارج شوید. یک راه دیگر هم این است که از مترو (MRT) استفاده کنید و در ایستگاه Chatuchak Park از قطار پیاده شوید و باز هم از خروجی شماره یک بیرون بروید.

فهیم گشت مجری تور تایلند ارزان و بازدید از بازار چاتوچاک


آدرس بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک

Kamphaeng Phet 2 Road, Chatuchak, Bangkokبانکوک, تایلند

ساعت کار بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک

بازار چاتوچاک بانکوک Chatuchak در آخر هفته ها یعنی روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9:00 تا 18:00 و روزهای جمعه از ساعت 18:00 تا 24:00 باز است.البته غرفه مربوط به گل و گیاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز از ساعت 7:00 تا 18:00 باز است.


تور بانکوک,بازار آخر هفته چاتوچاک تایلند

آژانس مسافرتی فهیم گشت با برگزاری تور تایلند شامل تور بانکوک , تور پاتایا و تور پوکت شما را با دنیای شگفت انگیز , هیاهوی شهری , بازارهای شلوغ و پرهیجان , تفریحات مهیج , سواحل زیبا , اقامت گاه های لوکس  و انواع برنامه های سرگرم کننده آشنا می کند. با شرکت در تور تایلند از جمله تور تایلند ویژه سال نو فهیم گشت خدماتی چون گشت شهری, بلیط رفت و برگشت , سیم کارت رایگان , رزرو بلیط, رزرو هتل , بیمه مسافرتی و دیگر خدمات با کیفیت را دریافت نمایید. 


با ما در تماس باشید


09381260496


02177941900


fahimgasht.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی